Tüketici Haklari – Cayma – İptal İade Koşullari

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL VE İADE KOŞULLARI

Doğasan Akvaryum Evcil Hayvan Hediyelik Eşya Ürünleri İnşaat ve Peyzaj San. ve Tic. Ltd. Şti. ("Doğasan Akvaryum") olarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefliyoruz. Bu nedenle, satın aldığınız ürünlerle ilgili cayma, iptal ve iade haklarınızı aşağıdaki koşullar çerçevesinde kullanabilirsiniz.

1. Cayma Hakkı

1.1. Tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince, satın aldığı ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir.

1.2. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde Doğasan Akvaryum'a yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı (e-posta, faks vb.) ile bildirimde bulunulması gerekmektedir.

1.3. Cayma hakkının kullanılması halinde, ürünün orijinal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ve fatura ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir.

2. Cayma Hakkının Geçerli Olmadığı Durumlar

2.1. Alıcının özel istekleri veya ihtiyaçları doğrultusunda üretilen ürünler, niteliği itibarıyla geri gönderilmeye uygun olmayan ürünler, hızlı bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler, hijyenik sebeplerle tek kullanımlık ürünler ve paketinin açılmış olması durumunda sağlık açısından geri iadesi uygun olmayan ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.

3. İptal ve İade İşlemleri

3.1. Alıcı, siparişinin henüz kargoya verilmemiş olması durumunda siparişini iptal edebilir. Sipariş iptali için müşteri hizmetleriyle iletişime geçilmesi gerekmektedir.

3.2. Ürün iadesi, cayma hakkı kapsamında ya da ayıplı ürün olması durumunda yapılabilir. İade edilecek ürünlerin orijinal ambalajında, eksiksiz, hasarsız ve kullanılmamış olması gerekmektedir.

4. İade Süreci ve Ödeme İadesi

4.1. İade edilen ürünlerin Satıcı tarafından teslim alındığı tarihten itibaren en geç 14 (ondört) gün içinde ürün bedeli, Alıcı'nın ödediği şekilde iade edilir.

4.2. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade tutarı, kredi kartına bağlı hesaba yapılır ve bankanın iade sürecine göre hesaba yansıtılır.

4.3. Kargo ücretleri cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde Alıcı’ya aittir. Ancak, ayıplı ürünler için yapılan iadelerde kargo ücreti Satıcı tarafından karşılanır.

5. Ürünlerin Kontrolü ve Hasar Tespiti

5.1. Alıcı, teslim aldığı ürünleri teslimat sırasında kontrol etmeli ve hasarlı ya da eksik ürünler için kargo görevlisine tutanak tutturmalıdır. Aksi takdirde, hasarlı veya eksik ürünler için iade ve değişim işlemleri kabul edilmeyecektir.

6. İletişim Bilgileri

Cayma, iptal ve iade işlemleriyle ilgili tüm talepleriniz için bizimle aşağıdaki iletişim bilgilerinden irtibat kurabilirsiniz:

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.